ועדת המעקב לענייני מפרץ מקסיקו – פרק 2

אני לא חושב שנשארו בעולם What the fucks, כי BP גמרו את כולם. מעדויות שעולות בשטח, BP מונעת מעובדי ניקו לחבוש מסיכות נגד הזיהום.

אני לא נכנס כרגע לסוג הזיהום הריאתי שיכול לקרות באזור נגוע בנפט מהסיבה הפשוטה שאין לי מושג בזה. מה שמטריף אותי הוא העובדה ששוב BP עושים דברים שמונעים אך ורק מיחסי ציבור ולא משום דבר אחר.

וידאו שיקצר הרבה מילים שאפשר לכתוב:

ולמי מכם שיש לו כח לקרוא על זה באנגלית ובפירוט, גיזמודו עושים זאת שוב

לקוראים מצפון אמריקה אני קורא לחתום על העצומה

לפרק הראשון של ועדת המעקב

השארת תגובה

מתויק תחת סביבה

כתיבת תגובה

