רוג'ר פדרר מדבר! בפירסומת! (וקצת נייק טניס)

ללא יותר מדי הקדמות, אני חושב שזו פעם ראשונה שאני רואה את פדרר בסיטואציה הזו:

מי שעוקב אחרי חשבון הטוויטר שלי בזמן גראנד סלאם יודע כמה אני מעריץ את השחקן הזה. כולם קוראים לו הרובוט כל הזמן, אבל במשך השנים גיליתי שיש לו צד מאוד נדיר והפירסומת הזו הראתה את הצד הזה שלו, הצד האנושי.

וההבדלים בין נדאל ופדרר, לפחות מבחינת נייק טניס, מתבטאים בעיקר בדרך שבה הם תופסים את התלבושות שלהם. נדאל הוא השור הספרדי המסוקס, חולצה צמודה ולוגו אגרסיבי על הטישירט מסיבת עיתונאים. פדרר בחולצה מסוגננת והלוגו המיתולוגי על הטישירט. אה, והכובע שאני חייב לקנות בטיסה הקרובה לניו יורק.

רוג'ר פדרר

חולצת משחק, ווימבלדון 2010 של רוג'ר פדרר

רפאל נדאל

חולצת משחק, ווימבלדון 2010 של רפאל נדאל

השארת תגובה

מתויק תחת אופנה, טניס

כתיבת תגובה

