חידוש מרעיש

כמו כל דבר בסלולרי מעבר לשיחות וסמס, תמיד חשבתי על שיחות וידאו שהן Nice to have. אולי לא השתמשתי בתכונה הזו בתדירות גבוהה, אבל הפעמים שבהן כן השתמשתי היו זכורות היטב. הזכורה מכל הייתה בהופעה של פול מקרטני בפארק הירקון, ההורים שלי ישבו בבית על הספה, אני עמדתי מול המסך השמאלי הענק בערך במרחק של 30 מטר ובכל קלאסיקה ביטלסית לחצתי על כפתור שיחת וידאו על ה- HTC diamond שלי, ונתתי להורים שלי להינות מהצלילים והמראות שאני חויתי בהופעה חיה. באותו זמן חשבתי שמיותר לציין שאמא שלי לקוחת סלקום בעלת נוקיה דור 3 הפשוט ביותר שניתן באורנג’, ואני לקוח אורנג’ שקנה את היהלום של HTC ברגע שיצא. פשוט לחצתי על הכפתור, והייתה שיחת וידאו. היום האורקל מקופרטינו – אני מניח שעד עכשיו התרשמתם ממה שאני הולך לומר – הודיע על שיחות וידאו ב-iPhone 4. אבל רגע, שיחות הוידאו הן רק בWi Fi, אה, שניה, ובנוסף רק בין בעלי iPhone 4. תודה לך סטיב שהפכת גם תכונה חביבה שיכולה לעזור לשני אנשים לשתף רגעים ספונטניים, לפיצ’ר מיוחצ”ן (סטנדרט פתוח עאלק) שמחביא בתוכו התניות מציקות שיגרמו לעדת מעריציך להתנפל על כל בעל מכשיר שיכול לבצע שיחות וידאו ברשת הסלולרית (שומו שמיים) כזומבים המזהים מוח טרי. למעוניינים לדעת פרטים לא קטנוניים על התכונה הזו הנה מאמר של Gizmodo בעניין.

וכמו שGizmodo ציינו, תודה GDGT על התמונה העניינית

FaceTime

הדגמה של FaceTime ב- WWDC 2010 של אפל

תגובה אחת

מתויק תחת סלולרי

תגובה אחת ל-“חידוש מרעיש

  1. פינגבק: Tweets that mention חידוש מרעיש « מצ'יזמו זה לדושבגז -- Topsy.com

כתיבת תגובה

